Veel gestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op.

Betalingen

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Polaris Outdoor?

    • iDEAL (ABN Amro, ING, Rabobank, ASN bank, bunq, Friesland bank, Knab, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)
    • Mastercard
    • VISA
    • American Express
    • PayPal
    • Bancontact
    • Achteraf betalen met Klarna

  • Is mijn betaling veilig?

    Ja, alle betalingen worden veilig verwerkt via onze betalingsprovider Mollie. Mollie doet bij al haar winkeliers een uitgebreide veiligheidscheck voordat betalingen worden geaccepteerd of uitbetaald.

  • Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?

    Gemaakte betalingen worden veilig en direct verwerkt, of achteraf wanneer je ervoor kiest om met Klarna te betalen.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Er geldt gratis verzending vanaf € 50,-. Voor bestellingen onder de € 50,- euro rekenen wij €3,95 verzendkosten.

  • Kan ik op factuur betalen?

    Ja, achteraf betalen via Klarna is mogelijk.

  • Kan ik met creditcard betalen?

    Ja, wij accepteren verschillende creditcards. Zoals: Visa, Mastercard, American Express.

Bestellingen

  • Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?

    De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je postbak "ongewenst" (spam). Staat de e-mail daar ookniet in, of heb je misschien een verkeerd mailadres ingevuld. Als je er niet uit komt neem dan contact met ons op via [email protected]. We helpen je graag!

  • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    Je bestelling wordt op werkdagen verwerkt en wordt binnen 2 werkdagen geleverd.
    Je ontvangt een Track&Trace-code per e-mail om de bestelling te kunnen volgen.

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Bij Polaris Outdoor bieden wij je 30 dagen om het product retour te sturen. Retour gezonden producten worden niet geaccepteerd als er schade aan het product is gebracht door toedoen van de consument, en/of wanneer de verzegeling verbroken is.
    Indien je gebruikmaakt van het herroepingsrecht, dient het product, met alle geleverde toebehoren, in originele staat aan ons geretourneerd te worden.

    Wij zullen vervolgens het door ons verschuldigde bestelbedrag, exclusief de eventueel berekende verzendkosten, binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retourzending terugstorten wanneer het product in goede staat is teruggestuurd en aangekomen.

  • Welke verzendmethodes bieden wij aan?

    Wij verzenden met DPD. Tijdens het bestellen kies je voor Standaard levering en wij zorgen dat het pakket met DPD Home naar je verzonden wordt.

    De levertijd is max. 2 werkdagen.

  • Kan ik mijn pakket ook ophalen?

    Nee, op dit moment leveren wij aan elk gewenst adres maar is het nog niet mogelijk een afhaalpunt te selecteren.

  • Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

    Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace-code per e-mail.