Bestellen en bezorgen

Hier vind je de meestgestelde vragen over bestellen en bezorgen. Toch nog een vraag? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.

Is verzending gratis?

Er geldt gratis verzending vanaf €50,-. Voor bestellingen onder de €50,- euro rekenen wij €3,95 verzendkosten.

Welke verzendmethodes bieden wij?

Wij verzenden met DPD. Tijdens het bestellen kies je voor Standaard levering en wij zorgen dat het pakket met DPD naar je verzonden wordt.

De levertijd is 2 werkdagen.

Kan ik mijn pakket afhalen?

Nee, op dit moment leveren wij aan elk gewenst adres maar is het nog niet mogelijk een afhaalpunt te selecteren.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je bestelling wordt op werkdagen verwerkt en wordt binnen 2 werkdagen geleverd.
Je ontvangt een Track&Trace link in je e-mail om de zending te volgen.

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox, wat nu?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je postvak "ongewenst" (spam). Staat de e-mail daar ook niet in, dan heb je misschien een verkeerd e-mailadres ingevuld? Als je er niet uitkomt neem dan contact met ons op via [email protected]. We helpen je graag!

Ontvang ik een factuur van de bestelling?

Ja, na het plaatsen van de bestelling ontvang je de factuur per e-mail. De factuur is ook altijd terug te vinden in je mijn account, als je deze hebt aangemaakt tijdens je bestelling.

Ik heb een klacht over de bezorging/product.

Allereerst spijt het ons dat je een klacht hebt. We helpen je graag om dit op te lossen. Je kan ons bereiken op 085 - 9020359 of [email protected]