Verzending

Hier vind je de meestgestelde vragen over bestellen en bezorgen. Toch nog een vraag? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.

Is verzending gratis?

Er geldt gratis verzending op elke bestelling.

Welke verzendmethodes bieden wij?

Wij verzenden met DPD. Tijdens het bestellen kies je voor DPD en wij zorgen dat het pakket met hen naar je verzonden wordt.

De levertijd is 1-2 werkdagen.

Kan ik mijn pakket afhalen?

Nee, bij een online bestelling leveren wij aan elk gewenst adres, maar is het nog niet mogelijk een afhaalpunt te selecteren. Koop direct bij onze speciaalzaken als je het pakket zelf mee wilt nemen na aankoop.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je online bestelling wordt op werkdagen verwerkt en wordt binnen 1-2 werkdagen geleverd.
Je ontvangt een Track&Trace link in je e-mail om de zending te volgen.

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox, wat nu?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je postvak "ongewenst" (spam). Staat de e-mail daar ook niet in, dan heb je misschien een verkeerd e-mailadres ingevuld? Als je er niet uitkomt neem dan contact met ons op via [email protected]. We helpen je graag!

Ontvang ik een factuur van de bestelling?

Ja, na het plaatsen van de bestelling ontvang je de factuur per e-mail. De factuur is ook altijd terug te vinden in je mijn account, als je deze hebt aangemaakt tijdens het plaatsen van je bestelling.

Ik heb een klacht over de bezorging/product.

Allereerst spijt het ons dat je een klacht hebt. We helpen je graag om dit op te lossen. Je kunt ons bereiken op 085 - 9020359 of [email protected]